VR Integrated into Postmodern Literature at Al-Alsun
VR Integrated into Postmodern Literature at Al-Alsun
25 May 2025
Al-Alsun students enrolled in the Postmodern Literature course used VR Oculus headsets which allowed them to interact with avatars to explore complex concepts like disorientation and relative reality through questions. This engaging method simplified theories and boosted participation, creating a lively and memorable lecture, reflecting the Department’s commitment to dynamic technology integration in education.
دمج الواقع الافتراضي في مقرر أدب ما بعد الحداثة في الألسن
استخدم طلاب الألسن المسجلون في مقرر أدب ما بعد الحداثة نظارات الواقع الافتراضي التي أتاحت لهم التفاعل مع شخصيات رمزية لاستكشاف مفاهيم ما بعد الحداثة. وقد بسّطت هذه الطريقة التفاعلية النظريات وعززت المشاركة مما خلق محاضرة حيوية وهو ما يعكس التزام القسم بدمج التكنولوجيا في التعليم.